Lördag..

Började dagen med att åka iväg till Jennys gamla lägenhet. Vi ska flyttstäda den. Dock gjorde inte jag så mycket utan stod mest och kollade på. Men Rickard var duktig  :)
Men det är fortfarande mycket kvar. Kanske blir att åka bort ett par timmar i morgon igen och greja lite.

Annars så är jag väldigt trött idag :(
och ändå vilade jag förut.. Men det blir en lugn lördag ikväll..
Min älskling tar hand om mig så bra, ska grilla på balkongen & så gör han potatisgratäng.
Man kan då inte ha det bättre :)

Satt och kollade converseskor på junkyard förut.. Och dom är så söta till barn så det kommer jag absolut köpa sen när det blir dags för det.
Mamma & barn måste ju ha likadant såklart ;)

Nää nu ska jag ta en liten vilostund i soffan igen..

Hoppas ni har en bra lördag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!