Lite förnyelse...

Kände att det var dags att förändra utseendet lite här på bloggen..
Man tröttnar ju ganska fort på headern och färger.. Iallafall så gör jag det :)
Så nu har Rickard gjort iordning min header eftersom att jag inte är så duktig på att göra det själv! =P
Tack älskling <3

Kan ju ha som mål att ha denna till bebis föds kanske=)

Annars har jag varit på stan en sväng idag med Anna & Ebba. Fikat och kollat bebiskläder som vanligt.
Dock tycker jag utbudet är dåligt.. Dessutom behöver jag inte shoppa något mer innan hon kommer så det gör ju inte så mycket=) Då sparar man pengar och det är ju bra=P

Idag är det full rulle i magen också, känns som hon slår volter där inne.. Mysigt!
Men ibland obehagligt också faktiskt.. hon har väl inte så himlans mycket plats där inne längre..

I morgon är det onsdag vilket betyder ny bebisvecka igen!
Så då får jag väl lägga upp en ny bild på magen =D


Hoppas att alla haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Guuuuuuud vad fort det går. Snart får vi träffa henne o gulla med henne.Jag längtar sååååå=) Puss<3

2010-04-27 @ 22:27:45
Postat av: Linda Olsson

Ja, jag va på extra tvul. :)

Alltid kul med ultra, nått att se fram emot!

Kram

2010-04-28 @ 09:49:48
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!