Kom iväg en liten sväng iaf...

Jag kom iväg utanför dörren sväng förut iaf. :)
Det blev en tripp med Carina & Towe till Öb& Maxi. På öb inhandlade jag trälim..
Spjälis måste limmas lite. :) Men köpte dock ingen färg för vill montera ihop spjälsängen först och se hur den blir..
Jag kanske inte alls vill måla om den när det väl gäller..
Plus att om jag målar om den så vill jag ju ha ett vitt skötbord också, för det måste ju matcha i rummet sen när vi flyttar ;) och jag hittar inga bra vita skötbord som jag vill ha: (
Vill helst ha ett skötbord som jag kan göra om till byrå sen..
Aja det tål att tänkas på lite till=)

Se om jag får orka att kanske sätta igång och limma sängen ikväll sen..=)

Nu.. dags att laga lite mat!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknade du mig på maxi då? ;) Ta inte ut dig för mycket hörru, du måste ladda upp dig nu inför förlossningen. Räknar med att träffa den lilla när jag är hemma i sommar, just so you know. ;) Ta hand om er!

/Linda

2010-04-15 @ 22:11:43
URL: http://lolito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!