Fredag..

Fredag igen=)
Igår kväll var jag hos Carina & Towe en sväng, har ju inte firat Towe än så hon fick en försenad present.
Tattueringskit, jag tror det uppskattades.. =)

Idag har vi ringt ångående visning på den andra lägenheten som jag skrev om tidigare.
Så på Måndag halv elva blir det visning på den=) Hoppas helgen går fort=P

Ikväll ska vi hem till Rickards mamma & hennes sambo. Bli bjuden på mat osv=)
Så ska väl ta oss till m-blommor och köpa en blomma till dom eftersom dom på äldre dagar fick för sig att förlova sig förra helgen =) Gulligt!
Så det måste vi ju fira lite : )

Vad som händer mer i helgen vet jag inte, får se helt enkelt!

Nu tror jag att jag ska lägga mig och vila en stund, helt trött och lite yr i huvudet.
Hoppas blodtrycker fixar till sig, så obehagligt! : (


Trevlig Helg!

Kommentarer
Postat av: Carina

Jaaaa, hon gillar sina tattos skarpt!

Försöka få ut sängen, o då har du minsann nåt o göra :-)

Kram!

2010-04-09 @ 20:52:30
Postat av: Linda Olsson

Haha, jaa! Delade känslor, njuter samtidigt som man längtar typ ;) Hihi! :)



Kram

2010-04-10 @ 16:38:30
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!