Det blev en snabbis till linköping...

Eftersom vi var så rastlösa idag så följde vi med Rickards mamma & syster till Ikea för att slå ihjäl ett par timmar.
Men det var inte bara vi som var där idag kan jag säga, usch vad mycket folk det var överallt.
Men det gick bra ändå : )
Shoppade inte så mycket, hjälpte mest Jenny att köpa lite grejer till hennes nya lägenhet :)
Fick dock med mig ett "kisseskydd" & bäddset med mig hem till bebis=)
Sen köpte vi nya glas också, eftersom jag tydligen blivit expert på att ta sönder dom när jag diskar=P

Nu är det visst hockey på tvn & jag funderar på att lägga mig i ett bad, det är ju inte så dumt alltså!
Har dock börjar känna mig som en valross när jag ska ta mig i och ur!
Ska bli intressant att se hur mycket man har gått upp på onsdag :)

Hoppas ni får en bra kväll :)

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Känner DU dig som en valross?!?! Hur tror du JAG känner mig då? ;) Hihi!



Jo, men jag fick inte en enda bristning innan vecka 41! Så jag är allt lite sur över att han inte kom ut i tid ;) haha! Nej då, det är det ju värt såklart! :D



Teet är jättegott! Men jag använder inte det "äkta", det smakar som hö typ. :P Den jag har är bara 45% hallonblad i tepåse i stället, så jag tar två påsar i samma mugg. Och det teet är jättegott! :) Det ska fylla samma funktion, står så på förpackningen iaf. :)



Gud ja! Jag kommer rusa till brevlådan i morgon när postbilen åkt förbi! :P



Kramar

2010-04-05 @ 23:47:15
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!