Den där målningen...

Jag skrev ju tidigare idag att färgen luktade illa.. Och vi var faktiskt tvugna att flytta bort spjälsängen härifrån.
Även om vi vädrade så försvann inte lukten.
Så i morgon ska vi faktiskt åka och köpa en ny färg som är vattenbaserad!
För det var ju inte den vi köpte : ( dessutom ska man undvika starka färger när man är gravid har jag läst nu.
Snacka om att man känner sig dum. Men var inte tillräckligt uppmärksam plus att man försökte vara lite ekonimisk!
Men som sagt, i morgon förmidda är det vi som åker och köper ny bra färg. Kosta vad det kosta vill! :)

Och känslig som man är just nu så har jag ju gråitit en skvätt över detta också!
Tur Rickard tröstar så bra.. Så det gick över rätt så snabbt.


Kalaset hemma hos mamma för syster var trevligt.
Men jag var inte på humör att träffa så mycket folk på samma gång, så jag drog mig skapligt!

Snart är det dags för sängen..
Är trött efter dagen känner jag..

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!