Bodysar!

Har ju haft lite problem med att hitta fina kläder i storlek 50! Tycker dom gulliga och fina kläderna som man vill ha bara finns i storlek 62 typ :(
men sen hittade jag fina bodysar på name it som jag beställde. =)
Tyckte dom var jättefina så tänkte jag skulle dela med mig en bild på dom=)

Den ena bodyn ser dock blå ut, men den är mer lila i verkligheten=P



Nu blir det snart sängen, känner att jag är ganska slut som människa fast jag inte gjort ett dugg idag:(

Carina har varit här med spjälsängen förresten :) Kul att ha den hemma nu hihi.
Nu ska jag bara vila ett par dagar och hoppas att min njure inte krånglar mer.. För då ska jag sätta igång och måla om den : )
Har bestämt mig för att jag kommer måla den vit.. tror det kommer bli fint! :)
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!