Bebis V 31 (30+0) & lite ont igen :(

Idag fyller bebis 31 veckor! =) Det är full rulle i magen och hon trycker på från alla håll o kanter.
Mysigt!!
Nu börjar jag verkligen räkna ner.. men det är ändå ett antal veckor kvar, men det kommer säkert att gå fort..

Idag har jag dock lite ont i min rygg igen : ( och jag bad Rickard slå lite på ryggen för att se om det var samma ondhet som när jag låg på lasarettet. och tyvärr är det så : ( det är min stackars njure som inte verkar må så himla bra.. :/
Som tur är gör det inte jätteont än, utan jag har tagit en stark värktablett och hoppas på att det ska släppa..
För jag har ingen lust att åka in till lasarettet igen..
Så får verkligen hoppas att det ger med sig..

Sen har jag så svårt att ta det lugnt också, jag blir så rastlös över att bara ligga helt still och inte göra något : (
Jag ser allt jag skulle vilja göra men inte kan. Bara för det så är man såklart jättesugen på att storstäda lägenheten=P
Men jag får helt enkelt stå ut.. huvudsaken är att det försvinner helt från ryggen...

Det är tur att jag har min underbara sambo, han gör verkligen allt och tar hand om mig hur bra som helst.
Skulle inte klara mig utan honom<3

Nu ska jag fortsätta vila en stund..

En bild på magen måste jag ju bjuda på också såklart=)

Hoppas ni andra har en bra dag och kan njuta av solen=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!